Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачен път като на влак

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спирачен път като на влак

    Моля някой да сподели мнение по следния въпрос.Онзи ден смених предни дискове (талянски и накладки Бендикс) на 156, 1,8 ТС, до тука ОК.
    Обаче тръгвам майстора вика -няколко км. трудно ще спира и после ке се оправи, ама вече 100км. и и ми идва да слезна в движение от колата като заспирам, това не ми е първата смяна и горе долу знам че е така.Обаче ми направи впечатление че накладките не опират равномерно на дисковете и на двата диска има белези каде и колко опират (на външния край на дисковете по една лента с широчина към 2-3 см.).ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е ЗА НОВИ НАКЛАДКИ И ДИСКОВЕ ИЛИ ДА СЕ ВЪРНА И ДО МАГАЗИНА И СЕРВИЗА.

  • #2
    Колега бегом обратно, щото трябваше да почнеш да спираш нормално досега, има проблем някакав......а и инфо оттука за това никой не мое да ти даде.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Добре де то се видя , ама да разбирам ли че куцат дисковете и/или накладките

      Comment


      • #4
        Колега минимум 200 км им трябват за да се напаснат добре. Покарай още 100 и ползвай спирачките по-често за да ускориш процеса. 100 км може да са нужни на някое пунто 1.1 дето накладките са с много по-малкаплощ.

        Един въпрос само за уточнение. Преди да сглобитре финално обезмаслихте ли дисковете с кореселин? Ако не сте е хубаво да го направиш.

        Карай си колата внимателно и ще се оправят. Ако сте сложили правилните накладки и сте монтирали дисковете плътно да легнат на главината не трябва да има проблеми.

        Моите ги кандилках 300 км докакто започне да спира както трябва. И пак на няколко пъти като внимавам да не ги прегрея съм натискал спирачка и газ едновременно както казах да ускоря процеса. Като караш на прав път леко натискай спирачката от време на време докато подаваш газ колкото да опре в диска накладката. Без голям натиск разбира се.

        При мен предните дикове се полираха едва на 300 км. а задните след около 500. Тях пък докато карах из града от време на време чуквах 1 зъб на ръчната. Особено сега като е хладно времето не е много опасна тази процедура.
        Last edited by oem; d.m.y г., 12:01.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ИЗВИНЯВАМ СЕ - Забравих да кажа че майстора ги обесмасли с шпрей -ИЗВИНЯВАМ СЕ и почистени главини дето лягат дисковете.
          Питах щото се надявах че като са нови трябва да си пасват почти идеално а не да опират накладките първоначално само във външния край на диска-ама в БГ всичко е възможно.
          ЩЕ ИЗТЪРПЯ ОЩЕ МАЛКО ,АМА И ПОСЛЕ НЕ СЕ ЛИ ОПРАВЯТ.......


          МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТГОВОРИТЕ
          Last edited by ivl; d.m.y г., 12:08.

          Comment


          • #6
            То зависи и накладките,някои са по-меки от другите !
            Да речем на PAGID накладките се водят за някви що годе меки.
            Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
            Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
            Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

            Comment


            • #7
              Колега аз съм с Феродо Премиер. И в началото и аз имах такива линии и то не само във външната част на диска, но и в средата, и към главината... имах няколко такива. Нормално е. Не се шашкай, карай си колата полекичка и ще се напаснат. Ако имаш упътване към накладките прочети го. Там обикновено пише минимум 200 км., но производителя няма как да знае ти колко често натискаш да спираш. За това са много относителни тези км Зависи и колко е меко феродото както каза колегата.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                Обаче ми направи впечатление че накладките не опират равномерно на дисковете и на двата диска има белези каде и колко опират (на външния край на дисковете по една лента с широчина към 2-3 см.).
                100-200 км все тая, но това не е нормално да е така, ако е описано правилно от колегата.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Извинавам се!не разбирам толкова много но възможно ли е майстора да не ги е сложил правилно.Все пак това са нови дискове и накладки,не би трябвало да има такива проблеми или бъркам?
                  сори за спама!

                  Comment


                  • #10
                    Ето и снимки на ляво и дясно сами вижте , ако не съм ги описал правилно МНОГО се ИЗВИНЯВАМ

                    ЛЯВО ДЯСНО
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Обратно в сервиза......ако някой наскоро ти е казвал че си късметлия, да знаеш че не те е излъгал......вентилирани ли са или не, между другото.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        НЕ са вентилирани , кажи какво може да е

                        Comment


                        • #13
                          я виж дали "майстора" ти е закачил пружините на апаратие. това са едни телени нещица. Тази следа по диска ме кара да мисля че е забравил. като ги пипнеш с ръка хлопат ли?


                          А да ви кажа че Galfer-а си спира перфектно и не са му нужни хиляди километри да улегне
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            не не хлопат, сложени са ,видях ги ,а да ли са правилно сложени е.....

                            БЛАГОДАРЯ ВИ , ще има посещение на добра воля
                            Last edited by ivl; d.m.y г., 13:31.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                              не не хлопат, сложени са ,видях ги ,а да ли са правилно сложени е.....

                              БЛАГОДАРЯ ВИ , ще има посещение на добра воля
                              Или някакви адски криви накладки или много некъдърен майстор, но толко да е некъдърен, че да направи невъзможното... незнам едва ли. Бягай в сервиза да те отремонтират.
                              145 QV ex.
                              146 Boxer TOTAL ex.
                              147 T.S. Sele top

                              Lancia Dedra 2000 16

                              Comment

                              Working...
                              X